четвъртък, 8 януари 2009 г.

Опасността при свидетелстването


1 Тимотей 6:12 Подвизавай се в доброто войнстване на вярата; хвани се за вечния живот, за който си бил призван, като си направил добрата изповед пред мнозина свидетели.

*******************************

Беше страшно студено. Прибирах се след църква. До тръгването на рейса от Княжево за Владая, имаше около 1ч- че и повече, защото беше последният рейс. Нямаше къде да влезна и избягах от студа в едно гангстерско кафене.
*******************************
Седя си и си пия чая,а по едно време влизат двама образи- и двамата пияни. От разговора им, воден на висок тон, разбирам, че са братовчеди и че единият, полицай, се готви да отмъсти на някакъв престъпник, който си пие в по- горното кафене питието, защото онзи преди време го ступал, докато бил пак пиян.
*******************************

Седят двамата братчеди и - аха- аха да надделее онзи, полицаят, дето иска да отиде и да застреля билият го престъпник... Седя си и аз и реших да се намеся: - Трябва ли да го правиш днес?!- питам аз- а онзи, полицаят, се обръща безмълвно към мен и ми вика : - Какво....?!! - а аз продължавам- Знаеш ли какъв ден сме днес?- беше денят на възкресението на Исус от мъртвите - Не, какво значение има ?- ми отговаря той, а аз пак :- Ами днес Исус Е Бил възкресен, като преди това Е Бил разпънат за твоите грехове- казвам аз, а онзи, като зашамарен- сяда до мен на стола и ми вика: - Я ми кажи по-подробно...какво имаш впредвид- и аз му благовестих Христовата жертва за неговите грехове, а той стоеше с братовчед си като вцепенени и накрая ме пресича: Къв Бог бе??? Вадил съм изгорени деца от коли- трупове, бротоооо, трупчета обгорели- ей- с тия ръце!!! Бог?!!! Бог?!!! Къде ! Маххххх хххх хххххх хххх ххх на твоят Бог аз хххх хххх хххх ххххх хх и ххх хххх хххх ххххх на тоя ххххх Бог! Това да знаеш!! Я стани бе!! - ставам аз, той тръгва да ме удря, като с едната ръка дилетантски пунтира, а с другата се приготвя, а на мене- тялото ми като обезсилено..- викам си- преби ме тоя!!, но - не щеш ли, човека се отказа, седна, братовчед му се намеси и аз продължавам да говоря . Полицаят пак ме прекъсва : Абе аз казвам ли че няма Бог?? Баба ми- светица, момче, светица , не като тебе- ххххс ххх такъв!! И квооо- умря като куче от рак- и до последно- Бог ако иска, ще ме изцели- що не я изцели бе?!!! - започвам да му говоря аз, а братовчед му казва : А ти как повярва всъщност?- а полицаят се взира злобно в мене и вика на роднината си: - не го слушай!!! Не искам тоя да говори- чуваш ли ме !!- а братовчед му ми казва : - Говори, не го слушай!!- Започнах аз да говоря за това как Исус ми Се е явили какво ми Е казал и -....ето ти и краят, полицаят сяда срещу мене втрещен, гледа злоообнооооо и - с бързо движение извади пистолета, зареди в цефта куршум, освободи предпазителя и данннн- в челото ми!! Креши : И са- кво?!! Кво ще кажеш бе, ххххх такъв?!!! АААА?!! Я да видим как ще те спаси Бог сега!!! - а аз казвам: - Ами , ще кажа ей това : - Господи, приеми душата ми!- и затворих очи в очакване на гърма, а онзи през това време се отказал, сваля пистолета и започва да ми съска да изчезвам, не на себе си от гняв и ярост...в този момент братовчед му се намеси, сбориха се на пода, а аз бааавнооо, като в сън излезнах от дупката. Стигнах до рейса, качих се и- отведнъж- като дойде реалността на преживяното в ума ми и бая се уплаших....
*************************************

Благодаря ти, Господи, че запази живота ми !!!!

1 Петрово 4:16 Но ако страда някой като християнин, да не се срамува, а нека слави Бога с това име.

Няма коментари: