събота, 31 януари 2009 г.

Моят стар приятел "чича Ваня" и греха на гнева





*****************************
Пиша тази статия с малко "смесени" чувства, но в съзнателна отговорност пред Бога. Един анонимен коментар ме "провокира", ако може така да се каже, въпреки, че истинската причина е в желанието ми да пиша по този въпрос, по принцип и отдавна.
В анонимният коментар авторът ми беше написал, че съм "лицемер" и че самият той е "последовател на моето лицемерие". Отпърво аз помислих, че това е Я. Сербински, но после внимателно прочетох и начина на писане, ми разкри друг един човек- "чича Ваня". Чича Ваня е антипод на исинското, на доброто, на честното, на правилното , в Исус.

Не искам да оплюввам, окалвам, злословя никого, пък и прекрасно зная, че сам аз, автора си имам моите чепатости. Но тук искам да изоблича нещо много горгоно-гротескно. Един израз, едно изречение : АЗ СЪМ ПАСТОР. И едно велико разрешение за всичко. Дори да посягаш на жени с бебета в ръцете си. Да предлагаш кражба и лъжа. Да предлагаш облагодетелстване и да не ти пука. Защото си пастор. Защото си изкарал "библейското у-ще на Г-н Муньо" (името е измислено и показва човешката незначителност повече, отклокото е мое желани за хвърляне на презренеие или подобно).

Г-н Иван Иванов, Вие Г-н адвокате , имате потресаваща нужда да чуете истината! Защо ли ? Живота е кратък, Г-н адвокате, а Господа идва с невероятна скорост!
...............................................................
************************ХХХХХХХХХХХ****************************

За дълъг период от време не получих свобода от Бога да завърша тази публикация и затова ... просто засега не я дописвам.
Дали е свършена, или не не е толкова важно- най- лесното нещо е да седна и да нащракам няколко реда, да пейстна нужните стихове и, слагайки малък остър и хаплив хумор да направя някой да се черви, докато чете за себе си, но не това е целта ми. В началото на блога си съм написал, че ще публикувам, когато усетя, че имам Божието благоволение за дадена/ и теми, а това го нямам спрямо въпросният човек и дискусисионната тема. Така че- Бог Е Праведен, всеки човек е лъх.... да е благословено Името на Бога Всемогъщи. Амен.

Няма коментари: